Horo >> Horoskopai >> Straipsniai

Dietos ypatumai pagal horoskopą 31421

2016 06 29 autorius: Palmiros žvaigždės
Dietos ypatumai pagal horoskopą

Laikantis dietos svarbu ne tik suvartojamo maisto kiekis, bet ir jo kokybė bei asmeniniai organizmo poreikiai. Nuo to, kaip organizmas toleruoja vienus ar kitus produktus, didžia dalimi priklauso dietos sėkmė. Į kokius dietos ypatumus patartina orientuotis pagal horoskopą?

Avinas. Šalin iš valgiaraščio visus gyvulinės kilmės riebalus! Ir nepasiduokite pagundai ugningą savo nervų sistemą dar labiau kaitinti kasdieniu puodeliu kavos. Keiskite ją arbata. Venkite konservų ir visų rūkytų, marinuotų produktų. Kad ir kokios dietos laikytumėtės, stenkitės kasdien suvalgyti po 2–3 šaukštus virtų ryžių. Tinkamiausi užkandžiams vaisiai – bananai, obuoliai, mandarinai. Avinai visur skuba. Valgo taip pat paskubomis. Jums sukurta klasikinė dietos rekomendacija: kiekvieną kąsnį rūpestingai sukramtykite 30–40 kartų ir tik tada rykite. Pamatysite, kaip nejučiomis imsite valgyti mažiau ir vartojami produktai bus sveikesni!

Jautis. Apetitu tikrai nesiskundžiate. Bet, kaip ir Avinui, vertėtų išmokti viską tinkamai sukramtyti. Tik taip išvengsite virškinimo problemų, kurios, beje, Jaučius kamuoja ne taip jau retai. Naudingiausios daržovės: morkos, špinatai, svogūnai, kopūstai, agurkai. Jūsų dietos valgiaraštyje būtinai turėtų būti ir žuvies. Tinkamiausi vaisiai – ananasai, persikai. Jūsų dietos tabu – tortai, pyragaičiai, saldainiai ir kiti konditerijos produktai.

Dvyniai. Nenustebkite – jums patartina vartoti kaloringus produktus. Tik ne cukrų. Geriau jo neberti net į arbatą. Taip pat pamirškite keptus produktus ir alkoholį. Ir neskubėkite nusiminti – jums leidžiama tai, kas daugumai kitų ženklų yra didžiausias dietos baubas: miltiniai produktai. Net jei kasdien pasilepinsite bandele, tai neis į kūną. O jau grūdiniai patiekalai, pavyzdžiui, įvairios košės, – apskritai jums tik į sveikatą. Taip pat galima neribotais kiekiais valgyti įvairių daržovių, vaisių. Beje, mėsa – nedraudžiama, bet geriau jos mažiau – užteks vieno karto per savaitę.

Vėžys. Jei užpuolė stresas, nemėginkite jo „suvalgyti“. Geriau išmokite nerimą, jaudulį, baimę įveikti kitais būdais – atsipalaidavimo pratimais ir procedūromis, poilsiu, mėgstama veikla. Eikite prie stalo tik gerai nusiteikę. Valgyti galite visko, dažnai, bet po nedaug. Geriausi produktai – grūdai, žuvis, pienas ir jo produktai. Tiesa, nemaišykite jų vienų su kitais. Kruopų sriubos, žuvis, garuose troškinta paukštiena – kasdieniai jūsų dietos patiekalai.

Liūtas. Alkoholis ir mėsa turėtų būti kuo griežčiausiai apriboti. Tik ypatingomis progomis leistina viena kita taurelė. Jūsų organizmui labai reikia baltymų: pieno, kiaušinių, ankštinių daržovių. Rekomenduotinos daržovės – svogūnai, salierai, pastarnokai. Ir kuo mažiau druskos! Druska – daugelio Liūto ligų šaltinis. O pyragai ir karamelė jums gana staigiai pakelia cukraus lygį kraujyje.

Mergelė. Labai tinka vegetariška mityba. Retkarčiais nieko baisaus pasilepinti makaronų patiekalais. O prieskoninės žolelės jūsų ženklui patartinos visur ir visada. Svarbiausia – saugokitės rūkytų patiekalų, jie tikrai sukurti ne jums. Idealiai jums tinkamas patiekalų ruošimo būdas – troškinti garuose.

Svarstyklės. Venkite druskos, rūkytų produktų, padažų, margarino, pieno, sūrio ir džiovintų vaisių. Tačiau jūsų paslaugoms – duona, ryžiai, šviežios ir troškintos daržovės, kiaušiniai, mėsa. Kartą per savaitę patartina iškrovos diena: varškės, vaisių, salotų, kefyro ar pan. Valgį visada galite užsigerti žaliąja arbata, kuri padės išvalyti organizmą.

Skorpionas. Tik neleiskite įsisiautėti vaizduotei, kad visa, ką valgote, – į sveikatą. Taip nėra. Jums labai gerai žvėriena. Organizmo tonusą palaikyti padės šalavijai, cinamonai ir kiti prieskoniai. Česnakai – bemaž visų nesaldžių jūsų valgiaraščio patiekalų palydovai. Ar bent jau turėtų tokie būti. Ir nepamirškite – kasdien būtina išgerti po 2 l vandens!

Šaulys. Jūsų valgiaraštyje neturėtų būti rūkytų produktų, padažų, pagardų, druskos ir cukraus. O štai žalumynų, salotų, mėtų, pastarnokų – kuo daugiau. Jūsų sveikatos pagrindas – pienas, švieži vaisiai ir daržovės. Stenkitės vartoti tik virtą, bet ne keptą maistą. Savo šaldiklyje visada turėkite šaldytų daržovių, uogų, vištos krūtinėlės ir žuvies.

Ožiaragis. Jūsų valgiaraščio pagrindas – kefyras, mėsa, makaronai, šviežios ir troškintos daržovės. Labai gerai uogos – trešnės, braškės, gervuogės. Varškę geriau keisti kefyru. Ir bet kuriuo metų laiku turėkite po ranka petražolių bei salierų. Salotas gardinkite alyvuogių aliejumi.

Vandenis. Jūsų dietos tabu – pyragaičiai ir konservai. Saldumynai, miltiniai patiekalai jūsų organizme skatina žaibišką insulino kiekio didėjimą. Kai padaugėja insulino, sumažėja gliukozės lygis ir organizmas ima sparčiau kaupti riebalus. Jei reikia išvalyti organizmą, rinkitės vaisius ir daržoves. Ir vakarop – nė kąsnio miltinių patiekalų. Raudoną mėsą geriau keiskite paukštiena, dažniau valgykite žuvies, vietoj sviesto rinkitės aliejų, vietoj cukraus – medų. Užtat pieno, kefyro, ryžių, rupių grūdų, makaronų galite kirsti kiek širdis geidžia.

Žuvys. Pamirškite keptus patiekalus, padažus ir riebalus. Geriausias maistas jums – grūdų patiekalai (ypač ryžių). Patartina daugiau produktų, turinčių geležies ir fosfatų: vynuogių, obuolių, riešutų, granatų. Ir nevalgykite po 18 valandos: viskas, ką suvalgote vakare, kenkia ir jūsų kūno linijoms, ir sveikatai.

 

Užsisakykite jums pritaikytą valgiaraštį.


 

Pasidalink su draugais: Facebook Facebook Twitter Twitter